Thursday, May 29, 2008

Tinute pentru banchet

Spre surprinderea mea, cand mi-am verificat mesajele primite de pe blog, am descoperit multe intrebari venite de la fetele care se pregatesc pentru banchet si care mi-au propus sa le dau cateva idei. Ajutata de minunatul site polyvore m-am jucat putin si am creat cateva tinute, care sper sa fie cat de cat inspirationale.
Pentru iubitoarele de vintage - o rochie dantelata, pantofi cu barete si open toe, cercei fluturasi si geanta brodata cu trandafiri.

Rochia alba are un model simplu, parul este usor buclat si impodobit cu o bentita cu margele, sandalele gladiator sunt foarte la moda.

Fusta cu volane si talie inalta este asortata cu o simpla camasa alba, care cu siguranta se gaseste in garderoba oricui. Ca sa nu arate, totusi, banal sau office trebuie un clutch mai deosebit. Oja rosie este clasica si eleganta.

Rochiile cu flori merg foarte bine cu platforme. Pentru ca imprimeul este bogat nu trebuie sa fie prea accesorizata.

O tinuta pentru fetele care nu sunt obisnuite cu tocurile, ideala pentru cele cu picioare lungi sau subtiri. Fundita balerinilor da un aer de delicatele, iar oja neagra si bratara unul sofisticat.

No comments:

Post a Comment